El comú proposa oferir concerts als hotels per atreure més turistes

La corporació es compromet a finançar els recitals i que a canvi els propietaris ofereixin una tassa de xocolata als clients

El comú proposa oferir concerts als hotels per atreure més turistesARXIU

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El comú va presentar una sèrie de propostes a l’Associació d’Hotelers i Comerciants d’Ordino (AHCO) per dinamitzar la parròquia i atreure l’interès dels turistes perquè es desplacin fins a la vall del nord, i que quan hi siguin es quedin i la coneguin més a fons. Una de les propostes que els van fer va ser la de programar concerts gratuïts als hotels a canvi que ofereixin una xocolata calenta. “És una proposta simpàtica i amable, si es vol, que busca donar un al·licient al turista o a l’esquiador perquè es quedi a la par­ròquia. A més, com que la idea és fer-ho durant la temporada d’hivern, creiem que els cauria molt bé”, va indicar el president, Joan Núñez. Aquests concerts, que serien a la tarda, els finançaria el comú i els responsables de l’establiment “només haurien de tenir el detall amb els assistents”.

Etiquetes:

Els comerciants van rebre amb bons ulls la proposta i des de l’AHCO començaran a buscar els hotels que hi vulguin col·laborar i també treballaran amb el comú per establir un calendari adequat. “És una proposta que vam trobar molt assenyada i que ens permetrà que les persones que baixin de les pistes vegin que tenim molt per oferir.”

La mateixa associació també va debatre unes propostes internes en aquesta línia i la primera seria establir un calendari d’activitats conjunt amb la corporació, per poder crear sinergies i aprofitar-se mútuament dels actes que s’hi facin. “Aquí busquem anar a l’una amb el comú i que si es fa una activitat important nosaltres puguem oferir alguna cosa que hi vagi en consonància, com ja fem amb els menús especials de la Candela o per l’Ultra Trail”. Núñez recorda que “fins ara el comú fa les activitats, per una banda, i els comerços, per l’altra, i nosaltres volem ser el nexe d’unió entre les dues parts”, hi va afegir.

Per altra banda, es vol demanar una reunió amb Andorra Turisme per donar-se a conèixer, ja que l’AHCO va néixer fa menys de mig any, i que sàpiguen que estan oberts a col·laborar en el que calgui. “Andorra Turisme és el gran element que concentra l’oferta ludicocultural del país i si ens coneixen una mica més veuran que aquí tenim molt a oferir”. A més, demanen que “lideri” un programa similar al 7 dies = 7 parròquies, que es va crear fa un temps i que promocionava els actes que es feien arreu del país. “Va ser una iniciativa que va funcionar uns anys i que voldríem recuperar perquè els turistes coneguin tot el que cada parròquia pot oferir. A nosaltres ens beneficiaria molt, ja que som la petita gran desconeguda del país”. També es proposa crear el perfum d’Ordino i un segell de qualitat per als establiments i comerços.

Des de l’Associació es pensa que aquestes propostes “només són idees per revitalitzar una par­ròquia que encara no s’ha adaptat al canvi del perfil del turista que ens arriba avui”, va finalitzar.

tracking