Naturlandia obté dos milions de facturació en els mesos d'estiu
El parc rep 84.066 visitants i espera tancar l’any amb 170.000, xifra molt superior a la del 2018
Naturlandia dona per tancada la temporada d’estiu amb 84.066 visitants, un increment del 18,6% respecte a l’estiu de l’any passat. Després d’un molt bon mes d’agost, el parc va facturar al llarg dels 84 dies d’estiu 1.918.000 euros, xifra que fa preveure tancar la temporada amb beneficis per primera vegada a la història. L’empresa estima els ingressos del 2019 en 3,8 milions i unes despeses de 3,25 milions d’euros, un benefici històric de mig milió.
El dia que major afluència va tenir el parc durant tota la temporada d’estiu va ser el 13 d’agost, amb 2.515 usuaris, xifra rècord que va fer penjar el cartell d’entrades exhaurides durant tota la jornada. Aquesta situació es va repetir al llarg del mes després d’arribar als 2.000 forfets en diverses ocasions.
Pel que fa a les atraccions, el Tobotronc va encapçalar la classificació d’activitats més visitades amb 91.800 baixades entre el 20 de juny i l’11 de setembre. Els turistes van escollir l’Airtrekk com a segona opció i els animals van ser la tercera zona més visitada, amb 42.217 persones.
Si se segueix amb aquests valors durant la resta de l’any, el parc espera arribar a un total de 170.000 visitants, una xifra molt superior al 2018.
L'EDUCADORA DE CARRER DE SANT JULIÀ TREBALLA AMB 15 JOVES
Júlia Barón és la nova figura que, des del juliol, fa de nexe entre la joventut i el comú a través de l’àrea d’Infància i Joventut. L’objectiu d’aquest càrrec és, segons va explicar ahir la consellera Barbero, “fer que els joves tinguin una persona de referència amb qui es trobin a gust per explicar les seves demandes”. Des d’inici d’estiu, Barón treballa amb un grup de 15 joves d’entre 12 i 17 anys amb els quals planegen activitats per Nadal “per cohesionar la parròquia”.