Caldea augmenta els ingressos fins a més de setze milions d'euros

L’spa termal ha superat els 400.000 clients i ha argumentat la facturació amb gairebé 800.000 euros més que l’any anterior

Exteriors de l'edifici del termolúdic Caldea.Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El centre termolúdic Caldea ha aconseguit assolir fins a 16,5 milions d’euros d’ingressos, una dada que representa un augment de la facturació del 5 per cent, gairebé 800.000 euros més respecte a l’exercici de l’any anterior. Així, la companyia explica que s’han superat les expectatives que tenien previstes per al 2019, ja que el centre tancarà per tercer any consecutiu l’exercici amb un resultat net positiu. A més a més, pel que fa al nombre de clients, les dades també es consoliden, i per tercer any consecutiu, es van tornar a superar els 400.000 usuaris, després que els anys 2018 i 2017, comptessin amb 403.008 clients i 400.965 respectivament. La xifra més destacada, però, té a veure amb l’augment de la facturació assolida: el 5 per cent més respecte a l’any 2018, una dada que el director general de Caldea, Miguel Pedregal, va atribuir, segons va explicar al Diari, a l’augment de socis que hi ha hagut al llarg del darrer any, com també per l’ascens del preu mitjà de les entrades i en la potenciació de la venda directa online. També des de la companyia van assegurar que els bons resultats obtinguts venen assolits pels ingressos dels serveis complementaris (tractaments, restauració i Club), i la implementació de noves tecnologies que “estan alleugerant l’operació del centre”. La companyia, a més, va ressaltar que el perfeccionament de l’estratègia comercial, “amb un gir completament nou” va dir Pedregal, “té molt a veure amb aquest augment d’usuaris puntuals per tercer any”, a causa de la millora de les experiències quant als espectacles, com també la “maduresa” de l’espai Inúu. De totes maneres, va destacar la quantitat de socis nous “que ens han volgut donar confiança”. De fet, va assegurar que la nova piscina de natació del club, la qual consta de tres carrils i 25 metres de llargada, com també la remodelació dels vestuaris, “han estat un dels atractius principals perquè s’hagi produït la inscripció de nous socis”. A més a més, va afegir que l’augment de turistes al Principat, sobretot durant el període de vacances de Nadal, “també ha contribuït a tenir bons resultats”.

Etiquetes:

Noves instal·lacions

La companyia té previst inaugurar una nova instal·lació el proper mes de març: la llacuna panoràmica, un nou equipament que sobresortirà de la terrassa exterior i tindrà una secció transparent i translúcida que “sobrevolarà” el riu. A més, el director general va explicar que entre les previsions per al 2020 figura “orientar els esforços a enriquir l’experiència del client amb l’estrena de més serveis adequats als nostres segments” i amb la creació de nous espectacles. “Cada 2 o 3 anys intentem oferir una nova proposta comercial, com ara La Llacuna, que farà augmentar el rendiment de Caldea”.

tracking