Naturlandia es converteix en Naturland
També s'han presentat les dades de l'exercici de 2020, amb un descens de visitants del 48%
Durant la Junta General Ordinària d'aquest dijous, la direcció de Camprabassa SA ha presentat les dades de l'exercici 2020 a Naturlandia, a més de mostrar-seals accionistes trets rellevants de la nova imatge del rebranding. Naturlandia passarà a dir-se 'Naturland' i tant la imatge com les aplicacions canviaran. Aquesta campanya de rebrandingtindrà "una imatge i orientació estratègica enfocada en un centre d'activitats outdoor lligat a valors de natura, del medi ambient i de les emocions" i fugirà del "concepte de parc d'atraccions".
El nou títol de la marca és "Respira emocions". Lapresentació es farà la setmana vinent, amb l'explicació del nou concepte, les noves activitats d'aquest estiu, la projecció de negoci i les accions estratègiques de futur.
Dades de l'exercicide 2020
Durant la Junta General Ordinària també s'han presentat les dades de l'exercici de 2020,en les quals es va registrar un descens del 48% dels visitants a causa de la pandèmia, un 35% menys de vendes i un 33% menys d'ingressos en referència a l'exercici anterior.