Turisme
Andorra la Vella engega un espot televisiu per reactivar el turisme d'estiu
El comú ha reeditat la campanya "Vine i agafa aire", que es podrà veure en diverses televisions dels territoris veïns

Vídeo de promoció turística d'Andorra la Vella
El comú d'Andorra la Vella ha reeditat per segon estiu consecutiu, la campanya de televisió "Vine i agafa aire" en català, castellà i francès que es podrà veure des d'avui i durant el juliol a la desconnexió regional per Occitània de France 3, a TV3, Telemadrid, Aragón TV i À punt. Segons l'ens comunal, aquesta acció, que té un cost global de 75.000 euros,es duu a terme per oferir un impuls addicional al teixit comercial i empresarial de la parròquia i contribuir a la reactivació econòmica després de la crisi sanitària de la Covid-19 mirant de donar un impuls a l'arribada de turistes.
La peça mostra una parella de visitants a Andorra la Vella, on gaudeixen de la natura, el passeig i les compres després de poder treure's la mascareta a l'aire lliure i agafar oxigen.La campanya es concep com una nova mesura per acompanyar
els negocis d'Andorra la Vella i ser un complement a la campanya genèrica d'Andorra Turisme.