TRÀMITS
Sant Julià ja gestiona el certificat de signatura electrònica
És necessària per utilitzar l’aplicació AndorraSalut on es tindrà accés al Certificat Digital Covid
El departament de Tràmits de Sant Julià de Lòria ja gestiona el certificat de signatura electrònica que a partir d'avui, es podrà sol·licitarpresencialment de dilluns a divendres de les 8h a les 14.30h portant el passaport o el DNI. Aquesta identificació electrònica permet autentificar i signar documents digitalment. Per exemple, és necessària per utilitzar l’aplicació AndorraSalut on es tindrà accés al Certificat Digital Covid.La signatura digital, que a hores d’ara és gratuïta per a tota la ciutadania, també es pot demanar presencialment a tràmits de Govern.
El certificat electrònic és una identificació electrònica personal que serveix per autentificar-se i per signar els documents oficials amb la seguretat que la firma és original i que no ha estat manipulada. A més permet fer aquests tràmits sense la necessitat de desplaçar-se. D'acord ambles mesures excepcionals addicionals adoptades per la situació d’emergència sanitària causada per la Covid-19 per realitzar la sol·licitud dels certificats electrònics al Servei de Tràmits del Govern d'Andorra, s'ha de convenir una cita prèvia contactant al número de telèfon 150 o al correu electrònicinfo.tramits@govern.ad.