Naturland tanca el millor estiu de la història pel que fa a facturació
L’ecoparc ingressa prop de dos milions d’euros entre el juliol i el setembre, l’1,5% més que en el mateix període del 2019
Naturland ha tancat la temporada d’estiu amb uns “ingressos històrics”. Segons va informar ahir l’ecoparc lauredià, la facturació assolida del juliol al 12 de setembre va enfilar-se fins a gairebé dos milions d’euros. En termes relatius, aquesta xifra suposa un augment de l’1,5% respecte de la temporada d’estiu del 2019 i del 27% si es compara amb el mateix període de l’any passat. Camprabassa va recordar que més de la meitat del volum de negoci de l’empresa depèn de la temporada d’estiu. Fonts de l’ecoparc, però, no van voler aclarir si aquest creixement dels ingressos permet cobrir les despeses o generar beneficis.
L’augment dels ingressos ha estat impulsat, segons van confirmar aquestes mateixes fonts, per l’increment de la despesa mitjana per client. Concretament, l’ecoparc ha aconseguit generar un consum mitjà a les instal·lacions el 45% superior respecte del 2020 i del 68% en comparació amb el 2019.
Els responsables de Naturland afirmen que, per obtenir aquests resultats, han estat “decisius” els canvis en la política comercial de l’empresa que ha impulsat el nou equip gestor. Un dels factors que consideren més importants per aconseguir que la despesa mitjana per client hagi estat superior és que “s’ha potenciat la compra de paquets d’activitats”. Segons fonts de Camprabassa, això ha fet que els visitants hagin passat més temps al centre, la qual cosa també ha incentivat el consum d’altres productes i serveis del parc, com l’oferta gastronòmica.
Un altre canvi en la política comercial que, segons l’empresa, ha millorat l’experiència de compra dels clients ha estat el reforçament dels canals de venda a través de la web pròpia. El producte més venut ha estat l’entrada Aventura, que té un cost de 35 euros i inclou el passi al Tobotronc i a set activitats més a les dues cotes.
Finalment, Camprabassa també destaca el bon temps que ha predominat aquest estiu, “sense tempestes fortes que hagin obligat a aturar les activitats, amb temperatures moderades i jornades assolellades”. De fet, apunta, no s’han hagut de tancar “cap dia” les instal·lacions.
La “majoria” de clients que han visitat l’ecoparc aquesta temporada d’estiu han qualificat de “positiva o molt positiva” la seva experiència, assegura Naturland. Segons l’ecoparc, els productes i serveis més citats pels clients han estat “la gestió de les reserves al Tobotronc, la varietat d’activitats, l’espectacularitat de l’entorn, l’oferta gastronòmica i l’atenció al client”. Naturland continuarà obert el cap de setmana amb activitats a les dues cotes fins a la temporada d’hivern, quan es reprengui l’activitat a l’estació d’esquí nòrdic Naturland-la Rabassa.