PARRÒQUIES

Naturland monopolitza la reunió de poble de Sant Julià

Ajona defensa el pla de negoci de Camprabassa

El cònsol major, Josep Majoral durant la reunió al Centre Cultural i de Congressos LaurediàComú de Sant Julià

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La situació financera i la viabilitat econòmica de Naturland han monopolitzat la reunió de poble per fer balanç de la primera meitat de mandat comunal que ha tingut lloc avui al vespre al Centre Cultural i de Congressos Lauredià. El director general de l'ecoparc, Xabier Ajona, ha destacat que el desenvolupament de noves línies de negoci ha aconseguit desestacionalitzar la demanda i retenir més temps al parc els visitants. En aquest sentit, Ajona ha detallat que aquesta temporada d'hivern Naturland ha venut 3.000 dies d'esquí de fons i ha assenyalat que "dos terços d'aquests visitants han estat principiants, molts dels quals han repetit l'experiència".

En la reunió el director general ha celebrat que en els últims 365 dies l'ecoparc ha superat els tres milions de facturació, "tot i que del març al juny encara ens afectaven les mesures per la pandèmia". Ajona ha defensat el pla de negoci aprovat recentment per Camprabassa per reflotar l'activitat, que ha permès generar "més ingressos sense haver multiplicat el nombre de visitants", i ha defensat el pla per reestructurar l'endeutament de la societat.

En el torn de preguntes, una de les qüestions en què han incidit més els ciutadans és en l'impacte indirecte de l'activitat de Naturland en el teixit comercial i hoteler de la parròquia, que han titllat d'insuficient. Ajona ha afirmat que l'ecoparc "no ho pot fer tot", però ha anunciat que ja treballa amb la conselleria de Turisme del comú per dissenyar conjuntament nous productes i serveis que permetin apropar el públic que visita Naturland al centre de Sant Julià.

tracking