Cultura
Exposició de Véronique Bandry a Encamp
La mostra d'obres d'indrets del país es pot veure al Punt d'Informació Juvenil

Inauguració de la mostra avui al Punt d'Informació Juvenil d'Encamp
La celebració dels 45 anys de l'associació Philandorre ha portat a la sala d'exposicions del Punt d'Informació Juvenil d'Encamp una exposició de l'artista francesa Véronique Bandry. La mostra està formada per 25 obres de diferents indrets d'Andorra, com les Bons o Sant Miquel de La Mosquera, i es pot veure fins al 15 de juny, segons ha informat el comú.
Philandorre celebrarà a més una assemblea i diferents activitats a Encamp per commemorar les ascensions anuals. El cònsol menor, Jean Michel Rascagneres, ha assenyalat que "estem molt contents de comptar amb aquesta exposició, així com de l'assemblea i de la presència d'alguns dels membres de l'associació" que reuneix a col·leccionistes de segells postals del Principat i té més de 130 socis.
Bandry utilitza la tècnica de l'acrílic diluït per jugar amb aspectes com l'opacitat i la transparència o l'ombra i la llum. Un dels trets característics de les obres de l'artista són els cels blancs, que representa en totes les creacions com una massa uniforme i així pot ressaltar els colors i aportar llum i equilibri visual, exposa el comú.