La Serenalla Market acull uns 16.000 visitants en 4 dies
El comú fa un bon balanç de l’esdeveniment, tant pel que fa al nombre de visitants com al volum de vendes i participació
La quarta edició de la Serenalla Market, l’esdeveniment sobre últimes tendències en vida saludable de la Massana, ha acollit uns 16.000 visitants únics en total en quatre dies. Des que va inaugurar-se dijous passat fins ahir a primera hora de la tarda, últim dia del festival, la Serenalla ha superat “amb escreix” la xifra de 12.000 visitants únics que va assolir-se en l’edició de l’any passat, segons va assenyalar Isabel Rodrigo, coordinadora de l’esdeveniment. A part de les xifres, Rodrigo va recalcar la “qualitat” de l’experiència que ofereix la Serenalla: “Estem aconseguint crear un producte de qualitat i diferenciat, on la gent se sent a gust. Volem potenciar aquest espai de diàleg i de diversió que estem creant entre tots”.
Per la seva part, el comú va fer-ne un bon balanç, tant pel que fa al nombre de visitants com al volum de vendes i participació a les diferents activitats. A més, també va remarcar la satisfacció dels operadors i visitants per l’ambient que viscut al mercat. “Estem contens de la varietat i quantitat de públic que hem tingut, però el més important és que s’hi han sentit a gust. Al darrere de la Serenalla hi ha un treball molt important de concepte, de filosofia, de dissenyar espais per crear un clima de benestar i de fomentar la convivència i també un programa molt complet amb moltes activitats durant els quatre dies”, va declarar el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà.
En aquesta quarta edició del mercat hi han participat una cinquantena d’estands, dels quals el 85% són del país i la resta participen en els principals markets que tenen lloc sobretot a la costa catalana. Tots van mostrar ahir la seva satisfacció per haver participat en la Serenalla, especialment els comerços locals, com ara Pocions de Lluna Nova, que elabora cosmètica natural amb plantes d’Andorra i complements fets a mà, i Marisa Troya, especialitzada en cosmètica i bellesa artesana. La Serenalla ha comptat enguany amb la col·laboració d’Andorra Turisme, Feda, Andorra Telecom, Vallnord Pal Arinsal i Heineken.
MIQUI PUIG ALLARGA LA FESTA
Un dels plats forts del programa d’aquesta edició de la Serenalla va ser la sessió que el DJ Miqui Puig va oferir dissabte a la nit al parc del Prat Gran. Puig hi va presentar una selecció de remescles pròpies de clàssics del pop, el rock i el soul dels anys 80 i 90. La sessió va començar poc després d’un quart d’onze de la nit. Puig de seguida va saber posar-se el públic a la butxaca. Sabia amb antelació quin perfil de públic hi hauria i va preparar-se a fons. Tothom va respondre als ritmes que va punxar l’excantant de Los Sencillos. La festa va ser un èxit i es va allargar més del previst pel bon ambient. De fet, Puig va acabar la sessió a dos quarts de tres de la matinada. La Serenalla va tancar-se ahir a la nit amb un concert dels disjòqueis André Vincenzzo, que l’any passat ja va punxar, i Carlos Domínguez & John Holt. Pel que fa a l’espai Àgora, punt de debat i reflexió de la Serenalla Market, va continuar sent aquest any un dels elements diferenciadors de l’esdeveniment, amb un públic amb ganes de participar en els diferents temes proposats. Ahir la taula rodona del matí va girar al voltant de les teràpies azlternatives i la medicina, mentre que la de la tarda va versar sobre la lectura i la literatura. Com cada any, la cultura ha tonat a tenir un paper central en e programa de la Serenalla.