Naturland tanca l'estiu amb un 10% més de facturació i uns 50.000 visitants

L’ecoparc destaca la “tendència positiva” tot i els perjudicis de la meteorologia a l’agost

Dos infants gaudint de les instal·lacions de l'ecoparc.NATURLAND

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Naturland ha tancat l’estiu amb un augment de la facturació del 10% i una xifra de visitants que s’aproxima als 50.000 entre juliol, agost i fins a l’11 de setembre, que és un nombre pràcticament idèntic al de la temporada anterior. L’ecoparc va celebrar els resultats a través d’una nota de premsa en què va destacar que “segueix la tendència de creixement” i que “el 2022 va camí de seguir millorant els registres de la societat”. I això, van matisar, malgrat els perjudicis ocasionats per la meteorologia de la segona quinzena d’agost, amb dies de tempestes durant la tarda, i l’avançament del calendari escolar a Catalunya, “que han restat visitants”. També ha estat un factor negatiu que no hi hagi hagut pont de la Diada de Catalunya (l’11 de setembre va ser diumenge) perquè “el nombre de dies festius dels clients de proximitat ha estat inferior al d’altres temporades”.

En qualsevol cas, s’emfatitza que “un any després de la renovació de la marca, i dos d’ençà que la nova direcció hagi fet el canvi de rumb, Naturland continua en una tendència positiva”, i remarquen que la facturació supera la del 2021, que ja va ser un estiu de rècord. Uns resultats que atribueixen al “canvi en la política comercial, amb la continuïtat de la campanya i amb el suport i aposta pels canals de venda online”. Així, s’assenyala que s’ha potenciat la compra dels paquets d'activitats, “prioritzant que els visitants gaudeixin més temps al centre, fet que ha contribuït a consolidar la despesa del client”. També s’ha promogut “més intensament la compra a través de la web pròpia” i per accedir al Tobotronc s’ha continuat amb la limitació d’un viatge per persona i sempre amb reserva prèvia, “amb la finalitat d’assegurar el viatge a totes les persones, evitant aglomeracions a la cua de l’activitat”, remarquen. Per ser més àgils, afegeixen, també ha entrat en funcionament un nou sistema de control d’accés amb QR al centre a través de la compra anticipada, que ha permès agilitzar molt més la realització de les activitats, evitant el pas per les taquilles.

Sobre l’oferta, des de Naturland posen en relleu que les noves activitats a la cota 1.600, com el circuit Esquirol, l’Sklide i el Tubbing, “han tingut molt bona acceptació entre els usuaris”, i que un producte nou que també ha obtingut bons resultats ha estat l’entrada combinada d’un viatge en Tobotronc més un sopar al capvespre.

A partir d’ara, Naturland continuarà obert els caps de setmana amb propostes a les dues cotes fins a l’hivern, quan es reprengui l’activitat a l’estació d’esquí nòrdic Naturland-la Rabassa.

ELS RESULTATS

Més facturació

Naturland ha assolit un nombre de visitants similar al de l’any passat però la facturació ha superat en un 10% la de l’any passat, que ja va ser de rècord.

Creixement

La direcció de l’ecoparc valora que el canvi de rumb, amb la renovació de la marca i les novetats impulsades, marca una tendència “positiva”.

Nou calendari

Naturland seguirà obert els caps de setmana amb propostes d’activitats a les dues cotes fins a l’hivern, quan es reprengui l’activitat de camp de neu.

tracking