Els cònsols durant la presentació de la marca.Comú de Sant Julià

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La parròquia de Sant Julià de Lòria disposa des d’ahir d’una nova marca corporativa amb el lema Viu-la, que s’acompanya d’un nou logotip en què és present principalment el llorer, segons va informar el comú en un comunicat. Així, el cònsol major, Josep Majoral, va agrair al departament de Comunicació i “al dissenyador gràfic Josep Manel Pérez” la tasca feta per donar a llum al nou distintiu de la parròquia. La corporació va destacar que les marques de llorer recullen un component present al logotip oficial del comú que en cap cas varia i, de forma simbòlica, representa un sentit de superació en l’àmbit de l’educació, ja que la parròquia està posicionada com l’epicentre de l’educació universitària del país. Així mateix, el nou logo té un traç que simbolitza la porta d’entrada al país que representa Sant Julià de Lòria, i els colors dels cinc punts estan extrets de la paleta cromàtica dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), mentre que la nova tipografia corporativa serà la lletra Barlow.

tracking