La Serenalla tanca la cinquena edició amb més de 20.000 visitants

El comú fa balanç de l’esdeveniment i celebra “l’augment considerable” de públic

Els djs Miqui Puig i Lisa Rose van protagonitzar els dos espectacles amb més audiència.COMÚ DE LA MASSANA

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

La Serenalla Market tanca la cinquena edició amb un balanç positiu amb un registre de més de 20.000 persones al llarg dels quatre dies d’espectacles i activitats. Des del comú es va destacar “l’augment considerable” del públic respecte als anys anteriors. “Any rere any hem anat creixent a nivell d’afluència, d’operadors, de performances i, en general, de tota l’oferta, i el retorn que tenim és molt positiu”, va declarar el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà.

L’esdeveniment, que va oferir múltiples activitats musicals, lúdiques i pluridisciplinàries, va triomfar, sobretot, a la matinada del dissabte quan va tenir lloc el concert del dj Miqui Puig. L’actuació va registar el major nombre de visitants de l’edició amb una afluència de 7.500 persones i un llarg llistat de cançons disco que van allargar l’espectacle fins a les 2 de la nit. La sessió musical de la dj Lisa Rose també va acumular un dels pics d’audiència més alts. Algunes de les altres activitats que van acompanyar els quatre dies de la Serenalla van ser les actuacions de Melicotó, Green Noet o Mountains of Music, la performance en directe de Berta Artigal sota el títol Connexions 2023, l’exposició de pintura i escultura Connexions primàries de Naiara Galdós o la paella popular que va tancar l’edició amb espectacles improvisats per acompanyar el sopar.

L’augment dels visitants va tenir un impacte positiu en el nombre de vendes tant dels foodtrucks com dels estands d’artesania, gastronomia i disseny. De fet, el comú va reiterar l’àmplia oferta comercial, atès que l’edició d’enguany va rebre a una seixantena de parades més que l’any passat, una xifra que es tradueix en un augment del 15%. El comú va destacar que gran part de l’oferta de productes era de proximitat i de quilòmetre zero. “El 70% de l’oferta de la Serenalla és del país i crec que és important oferir un aparador de qualitat”, va destacar Garrallà.

La Serenalla també va ser aplaudida pel bon ambient que s’hi va viure en tot moment, ja que un dels punts forts de l’esdeveniment és la voluntat de fer connexions, potenciar les relacions interpersonals i fomentar el benestar personal. “La gent espera amb ganes la Serenalla i la gaudeix al màxim”, va explicar el conseller.

El mercat no va ser únicament gaudit pels residents, sinó que també va tenir un bon impacte per part dels venedors estrangers. Els paradistes que van venir de fora i que van gaudir per primer cop de la Serenalla van mostrar-se sorpresos per la qualitat del mercat. Van assegurar que valoren positivament la feina artesanal i el temps que s’hi dedica. Molts d’ells van traslladar la seva voluntat de tornar-hi.

tracking