L'ESDEVENIMENT ACOLLIRÀ UN CENTENAR D'ACTUACIONS
Arrenca un nou Andorra Shopping Festival
L'esdeveniment comercial acollirà un centenar d’actuacions al carrer, concentrades el cap de setmana.
L’Andorra Shopping Festival va arrencar ahir. Durant quinze dies els carrers dels principals eixos comercials del país s’ompliran de colors, que seran l’element diferenciador i protagonista de l’edició d’enguany.
A Escaldes-Engordany, Vivand, la zona baixa de l’avinguda Carlemany, es vesteix de groc, mentre que l’avinguda Meritxell és rosa violeta des del carrer de la Unió fins a la plaça de la Rotonda, on canvia a verd-blau. El centre històric de la capital es caracteritza pels elements vermells, la zona comercial de l’avinguda Riberaygua i travesseres és verda i el Pas de la Casa s’ha guarnit de blau. Cada zona comercial disposa d’un escenari monocromàtic del color escollit que acollirà actuacions. A més, hi haurà sis punts selfie també d’un sol to i d’ambientació surrealista perquè tothom pugui retratar-se de manera original i compartir l’experiència a les xarxes socials.
En total, s’organitzaran 98 actuacions al carrer, que es concentraran el cap de setmana: els dissabtes hi haurà espectacles i animacions de deu de la nit a una de la tarda i de quatre a nou, mentre que els diumenges seran d’onze a una. A més, hi haurà foodtrucks i una zona de coffee break. A part de tot això, la música inundarà els carrers amb 32 concerts a càrrec d’11 grups. Els dissabtes la música s’allargarà més enllà de l’horari comercial a l’after shopping del centre històric. S’han previst un total de 18 activitats per a adults i 15 per als infants, que també podran gaudir de sis espectacles musicals.