La capital destina 60.000 euros a publicitar el poblet de Nadal
El comú ha llogat una cortina LED que s'ubicarà a l'avinguda Carlemany
El comú d'Andorra la Vella destinarà 63.225,88 euros per la campanya publicitària per al poblet de Nadal 2023 a França i Espanya, segons publica avui el BOPA. La campanya publicitària s'iniciarà aquest novembre i tindrà una durada fins al desembre. La inversió més gran serà per als mitjans espanyols, concretament a TV3 amb un import de gairebé 30.000 euros seguit per les televisions autonòmiquesTeleMadrid,À puntiAragónTV 15.025 euros. De la mateixa manera el comú destinarà 1.400 euros a CapCatalogne, per atraure visitants francesos.
El Poblet de Nadal comptarà amb un carrusel que es llogarà a l'empresa Gatzara Espectacles, SLper un import de 30.600 euros. Alhora el comú també hallogatuna cortina LED per a l'enlluernat de Nadal a l'empresa Novetats Elèctriques, SA-Novelenc,SAques'instal·laràa la façana de CasaBergéa l'avinguda Carlemany. El comú ha decidit llogar la cortina per dues temporades nadalenques, la 2023-2024 i 2024-2025 per un import de 34.820 cadascun.