SANT JULIÀ DE LÒRIA
Naturland tanca l’estiu amb menys visitants, però que gasten més
En total s’han registrat 40.425 visites davant de les 48.729 de l’any passat
Naturland tanca l’estiu amb dades positives. L’entrada Aventura+ (que inclou l’N’Boscat i el Forestline) creix un 20% respecte de la temporada anterior. Així, juntament amb l’entrada Aventura, es consoliden com les més demanades pel públic, la qual cosa suposa que una part important de clients ha optat per l’entrada més completa per gaudir de més temps al centre. En total s’han registrat 40.425 visites davant de les 48.729 que es van rebre l’estiu del 2023 i el consum mitjà dels clients s’ha incrementat en pràcticament un 10%.
Segons el director de Naturland, Xabier Ajona, aquest any Naturland ha “tingut un bon estiu, en què el principal producte ha estat l’entrada Aventura, com ja va sent habitual, i en què s’ha consolidat l’entrada d’Aventura +, sent cada cop més demanada. Això ens ajuda a guanyar punts en la valoració que fa el client de les diferents activitats”.
Les activitats al capvespre han tornat a tenir bona acollida. Destaca el Tobotronc, que a més aquest estiu s’ha animat alguns dies amb sessions de DJ, un atractiu afegit que ha agradat molt els visitants. Una de les activitats complementàries més ben rebudes han estat les excursions a cavall a la cota 2.000, de les quals s’han fet 250 sortides més que l’estiu passat.
Pel que fa a la gastronomia, Naturland ha obert un nou punt de restauració a la cota 1.600. El Mos, un nou espai amb una oferta completa d’hamburgueseria, pizza, creps i cafeteria, que ha permès donar servei a més clients, en el mateix espai, en relació amb l’any passat, i que ha suposat un 30% més de vendes.