El pilot de MotoGp Marc Márquez canvia de registre: ara es presenta com a model de Pull & Bear, de cadena de moda jove del grup Inditex, que es converteix en patrocinador oficial de l’esportista.
Márquez, pentacampió del món, s'alia amb la marca per crear una col·lecció conjunta que unirà les últimes tendències amb les principals senyes d'identitat del pilot espanyol. “Esperit de superació, constància, força, joventut i una gran projecció internacional són alguns dels valors que caracteritza Marc Márquez i que la firma vol portar a la col·lecció”, han explicat des de la firma. Raó per la qual el pilot, a més de ser imatge de la marca durant tot el 2017 i 2018, dissenyarà la seva primera col·lecció en col·laboració amb els equips creatius de Pull & Bear. Així, l’esportista, de 23 anys, inclourà en els dissenys alguns dels seus símbols més representatius com el número 93, any del seu naixement o la formiga, mascota que l'acompanya des que va donar els seus primers passos en el món del motociclisme per les similituds amb el pilot.
La col·lecció, que es comercialitzarà durant la primavera a les principals botigues de Pull & Bear a tot el món, així com per internet, estarà formada per peces amb “un marcat estil casual i desenfadat, d'inspiració urbana”, anoten des d’Inditex.
La de Márquez no és l’únic fitxatge jove: Brooklyn Beckham, fill de David i Victoria Beckham, és una de les cares més conegudes de la marca.