Regalen roba a canvi d'un 'infollow'
L'empresa de moda Costalamel regalarà tot el seu stock
La companyia de dessuadores i samarretes Costalamel tanca les seves portes a causa de la limitació de fons amb la qual s’ha trobat els últims mesos. L’alertant manca de capital els ha obligat a abaixar la persiana després de més de quatre anys al sector de la moda. L’últim dia d’activitat de Costalamel serà el pròxim 1 de març, però abans de dir adeu han decidit llançar una iniciativa que no ha deixat indiferent ningú. La campanya es diu Zero Fucks Given i l’objectiu és ben senzill i alhora radical i reivindicatiu: es tracta de posar a zero el seu nombre de seguidors a Instagram en un període de 15 dies. Si això es fa realitat, la plataforma s’ha compromès a regalar tot el seu estoc en un esdeveniment que tindrà lloc el pròxim dissabte 17 de febrer al seu estudi a Barcelona i també a la seva pàgina web. Si no ho aconsegueixen, oferiran una última oportunitat a preu de cost perquè els qui ho desitgin puguin tenir una de les peces de la marca.
Costalamel va néixer l’any 2013 amb una producció concentrada a la ciutat de Barcelona i els seus voltants. El target se centrava en els joves entre 25 i 35 anys i comercialitzaven més d’una trentena de productes diferents.
A MÉS
Una plataforma molt creativa
Costalamel, centrada en la comercialització online, ha dut a terme accions molt creatives. Una de les més destacades va ser la recollida de mitjons bruts amb la finalitat d’enviar-los-hi al president Donald Trump. La plataforma ha aconseguit més de deu nominacions per tres de les seves fashion films i per realitzar col·laboracions de tot tipus amb Hinds, YALL o Nike.