Les primeres imatges d'Adidas i Beyoncé
La data de sortida a la venda encara és una incògnita
A principi d’abril va anunciar una nova col·laboració amb Adidas per rellançar Ivy Park i així ho ha fet. Després de l’èxit assolit el 2016 amb la primera col·lecció de la marca, que va treure amb la firma Topshop, Beyoncé tornarà a ser dissenyadora de moda amb una línia esportiva de la qual ja ha ensenyat algunes imatges a través de les xarxes socials. “És la col·laboració de la meva vida”, va afirmar quan es va fer públic l’anunci.
La cantant ha sorprès els seguidors amb una cridanera imatge on apareix rodejada amb desenes de sabatilles Adidas, entre les quals models icònics com Gazelle, Stan Smith o Superstar, i on es veu Beyoncé amb un body de màniga llarga de color vermell i la meitat del logotip d’Adidas. Una de les peces de roba que ja està confirmada de la nova col·lecció Ivy Park x Adidas són les sabates, per tant, no és estrany que Beyoncé aparegui d’aquesta manera a la imatge promocional.
Però la instantània, que ja compta amb més de 7 milions de m’agrada, també ha donat peu a tota mena d’especulacions entre els seguidors de la cantant, que creuen que Beyoncé podria reinterpretar algun dels calçats més emblemàtics de la firma esportiva, com ja han fet Stella McCartney o Kylie Jenner. La marca també ha mostrat a Instagram més looks de la línia amb les quals es confirmen el vermell i el groc com a colors predominants. A les instantànies es pot veure Beyoncé amb una jaqueta de caputxa i una altra simulant ser una animadora amb un top amb la paraula Ivy i una minifaldilla negra amb les ratlles blanques de la firma, entre d’altres. Però de les imatges, el més destacat també han estat les ungles de Queen B, on es pot apreciar una manicura amb el logotip de la firma. Les fotografies també estan acompanyades d’un curt compartit per Beyoncé titulat Homecoming Weekend en què es veu la cantant caminant per una passarel·la vestida amb peces fluorescents. El vídeo dura dos minuts i es va filmar durant el cap de setmana de Coachella durant la festa privada del documental que ha gravat per a Netflix amb el mateix nom que el curt que acaba de presentar. De moment es desconeix quan es llançarà la col·laboració, però és clar que quan arribi a les botigues trigarà poc a desaparèixer.
L’anterior col·lecció de Beyoncé amb Topshop va ser molt criticada per un mitjà britànic, que va vincular la marca amb un taller d’explotació de dones clandestí a Sri Lanka. Segons aquell diari, les costureres que treballaven per a Beyoncé només cobraven unes 4,30 lliures al dia, treballaven més de 60 hores per setmana i vivien en condicions infrahumanes, fins que Top-shop ho va desmentir.