"Saber y ganar' ja és una marca i això és important"

Jordi Hurtado. El presentador ha celebrat enguany dues dècades al capdavant del programa de preguntes i respostes ‘Saber y ganar’, a La 2.

"Saber y ganar' ja és una marca i això és important"TVE

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Vint anys de ‘Saber y ganar’. Abans de tot, deixi’m que el feliciti.

Gràcies, estem molt feliços. Cap programa diari havia arribat a aquesta fita mantenint uns bons índexs d’audiència. S’ha consolidat una marca, Saber y ganar ja és una marca. I això és important.

Quina creu que és la clau de l’èxit del programa?

Són una sèrie de coses: treballar molt seriosament, amb criteri, ser rigorosos amb els continguts, buscar temes interessants, treballar molt bé els guions... Cuidar molt el programa, mimar-lo, i tenir il·lusió i ganes pel que fem, que no les hem perdut. Per això hem aconseguit la fidelització i confiança de l’espectador.

Algun moment especial en aquestes dues dècades?

Sí, jo voldria destacar el 17 de febrer d’aquest any, quan vam celebrar els 20 anys i va ser la primera vegada que vam fer el programa en directe. Saber que estàs en directe, fer preguntes de notícies del dia i poder dir l’hora era emocionant, jo notava que m’emocionava. Això no havia passat mai.

Ha pensat a canviar d’aires?

La veritat és que no. Estem molt agraïts de tot allò de positiu que ens dona el programa i ens sentim molt orgullosos i contents de tots els premis que hem rebut. I quan veus el panorama televisiu que hi ha, i que aquest programa és líder d’audiència per sobre de molts programes de cadenes generalistes i de la mateixa 1 molts dies... és un orgull. Aleshores... no m’ho he plantejat mai. Estic molt a gust amb el que faig.

Alguna altra cosa que li agradaria fer?

Sí, alguna proposta en la qual pogués fer coses des de fora del plató, movent-me en diferents llocs i àmbits, explicant des d’aquell lloc, sigui per aquí o a l’estranger, coses culturals in situ. El que passa és que això topa en aquests moments amb les gravacions de Saber i ganar. No hi ha calendari, anem justíssims.

La gent fa broma sobre la seva ‘immortalitat’. Això fa gràcia o molesta?

Crec que a això ara ja se li ha donat molt la volta. Ara hi ha un retorn positiu, m’estan sortint campanyes publicitàries, molt gràcies a aquesta bona imatge. Em volen associar a fidelització, a continuïtat, que no es marceix, que és el que més dura... És fantàstic.

tracking