Pyrénées
Comerç 'online' al país i l'evolució a Pyrénées
El comerç electrònic ha de posar el focus en el moment energètic i econòmic
Amb l’esclat de la pandèmia el comerç online ha estat molt important per poder abastir moltes llars i per part de Pyrénées es va fer un esforç destacat per poder assolir el volum de feina i estar a l’altura del que les persones necessitaven en aquells moments tan difícils. Superada aquella etapa, el repte ara i endavant és continuar amb aquesta dinàmica, prioritzant que per al client sigui senzill fer el procés de compra i procurant que el web sigui intuïtiu quan s’hi navega. És a dir, que l’usuari trobi tot el que vol comprar amb agilitat, per això aviat Pyrénées farà el llançament d’un web nou que dona resposta a les necessitats dels clients per portar a terme aquestes modificacions i millorar l’experiència de compra. Així mateix, l’objectiu també passa perquè els clients tinguin més comoditats quan han de rebre la comanda a casa, sense perdre la marca Pyrénées, i fidelitzant-los.
El comerç online ha de posar el focus i ser conscient del moment energètic i econòmic en el qual ens trobem per tal de cercar i implementar facilitats per als clients, innovant en aquest sentit i sent capdavanters al país amb mesures sostenibles i propostes que vagin lligades de l’economia circular.
Tot plegat no seria possible sense un equip humà al darrere, que és qui prepara les comandes pensant en el client i fent-ho amb la màxima cura, realitzant la comanda com si fos per casa seva, escollint els millors productes. L’equip és qui respon quan hi ha una incidència intentant sempre aportar la solució que cadascun d’aquests clients necessita. Una vegada més, posar el client al centre, més enllà de la fidelització, implica escoltar-lo, entendre i comprendre les seves expectatives i necessitats i oferir-li la resposta adequada.
En l’últim any Grup Pyrénées ha diversificat els seus canals de comerç electrònic, entrant a CityXerpa amb Carrefour Andorra 2000 o a McDonald’s. En endavant continuarà introduint nous negocis, ja que aquesta modalitat de compra permet lliurar els productes a les llars dels clients amb un temps molt curt d’entrega.
En aquesta mateixa línia, Pyrénées ja és present en el sector de la moda al market place de Farfecth a través de la boutique de Gallery. Ben aviat posarà en marxa una nova modalitat de compra, el click & reserve, en alguns dels negocis de la companyia. Aquesta modalitat permetrà als clients veure els productes en els webs de Grup Pyrénées i fer la reserva per a la seva posterior recollida a la botiga. D’aquesta manera el client quan arribi a l’establiment només haurà de recollir el producte, ja preparat.
transformacio-digital-2022
Pilar Escaler: “La digitalització canvia 180 graus la manera de relacionar-nos”
transformacio-digital-2022
Andreu Tomàs: "Digitalització i ciberseguretat són una inversió, no un cost"
transformacio-digital-2022
Montse Font: “Busquem la millora contínua de l'experiència del nostre client”
transformacio-digital-2022
Xavier Herver: “L'administració electrònica ens permet anar tots a l'una”
transformacio-digital-2022
Josep Majoral: “L'e-administració agilitzarà els tràmits al ciutadà i al personal”
transformacio-digital-2022
Javier Planelles: “Hem d'usar la tecnologia sense oblidar que la nostra raó de ser és el client”
transformacio-digital-2022
Jordi Eslava: “Seguirem digitalitzant els processos que ens permetin guanyar eficiència”
transformacio-digital-2022
Lluís Hernández: “Complir la protecció de dades aportarà valor afegit a les empreses”
transformacio-digital-2022
Enric Martí: “La gestió i anàlisi de les dades és la base de les decisions empresarials”
transformacio-digital-2022
Marco Di Giampietro: “Un hotel pot estalviar milers d'euros digitalitzant el paper”
transformacio-digital-2022
Manel Orobitg: “Si l'empresa no és eficient no serà competitiva i morirà”
transformacio-digital-2022
Àngel Alonso: “El programa de fidelització juga un paper clau en l'estratègia”
transformacio-digital-2022
Laly Sánchez: “Si les persones no l'acompanyen, la transformació es queda al calaix”
transformacio-digital-2022
Jacques Gascuel: “La seguretat dels serveis de missatgeria és insuficient”
transformacio-digital-2022
Pere Vandellós: “El teletreball es basa en el binomi de confiança i responsabilitat ”