Pyrénées

Comerç 'online' al país i l'evolució a Pyrénées

El comerç electrònic ha de posar el focus en el moment energètic i econòmic

Part de l'equip de picking de Pyrénées Andorra amb la responsable d'e-commerce, Araceli Nieto.Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Amb l’esclat de la pandèmia el comerç online ha estat molt important per poder abastir moltes llars i per part de Pyrénées es va fer un esforç destacat per poder assolir el volum de feina i estar a l’altura del que les persones necessitaven en aquells moments tan difícils. Superada aquella etapa, el repte ara i endavant és continuar amb aquesta dinàmica, prioritzant que per al client sigui senzill fer el procés de compra i procurant que el web sigui intuïtiu quan s’hi navega. És a dir, que l’usuari trobi tot el que vol comprar amb agilitat, per això aviat Pyrénées farà el llançament d’un web nou que dona resposta a les necessitats dels clients per portar a terme aquestes modificacions i millorar l’experiència de compra. Així mateix, l’objectiu també passa perquè els clients tinguin més comoditats quan han de rebre la comanda a casa, sense perdre la marca Pyrénées, i fidelitzant-los.

El comerç online ha de posar el focus i ser conscient del moment energètic i econòmic en el qual ens trobem per tal de cercar i implementar facilitats per als clients, innovant en aquest sentit i sent capdavanters al país amb mesures sostenibles i propostes que vagin lligades de l’economia circular.

Tot plegat no seria possible sense un equip humà al darrere, que és qui prepara les comandes pensant en el client i fent-ho amb la màxima cura, realitzant la comanda com si fos per casa seva, escollint els millors productes. L’equip és qui respon quan hi ha una incidència intentant sempre aportar la solució que cadascun d’aquests clients necessita. Una vegada més, posar el client al centre, més enllà de la fidelització, implica escoltar-lo, entendre i comprendre les seves expectatives i necessitats i oferir-li la resposta adequada.

En l’últim any Grup Pyrénées ha diversificat els seus canals de comerç electrònic, entrant a CityXerpa amb Carrefour Andorra 2000 o a McDonald’s. En endavant continuarà introduint nous negocis, ja que aquesta modalitat de compra permet lliurar els productes a les llars dels clients amb un temps molt curt d’entrega.

En aquesta mateixa línia, Pyré­nées ja és present en el sector de la moda al market place de Farfecth a través de la boutique de Gallery. Ben aviat posarà en marxa una nova modalitat de compra, el click & reserve, en alguns dels negocis de la companyia. Aquesta modalitat permetrà als clients veure els productes en els webs de Grup Pyrénées i fer la reserva per a la seva posterior recollida a la botiga. D’aquesta manera el client quan arribi a l’establiment només haurà de recollir el producte, ja preparat.

tracking