COMÚ DE LA MASSANA
Experiències per gaudir la parròquia
La web de turisme de la Massana aposta pel format vídeo per descobrir els atractius naturals, històrics i culturals
La Massana entra pels ulls. El turista pot començar a descobrir la parròquia sense moure’s del sofà de casa o decidir la ruta del dia abans de sortir de l’hotel. La web www.visitlamassa na.ad, que es va llançar el 27 de setembre coincidint amb el Dia mundial del turisme, proposa una experiència immersiva a través de vídeos àgils que en aproximadament mig minut permeten visitar els pobles de la parròquia, equipaments culturals com Casa Rull, la Massana Còmic o la Farga Rossell, les esglésies, els llacs, els refugis, edificis històrics, equipaments esportius o activitats com escape rooms. La píndola audiovisual es completa en tots els casos amb el geoposicionament en el mapa, fotos de detall i descripció. “Hem treballat amb la idea que la web acompanyi el visitant durant tota l’estada a la parròquia traslladant-hi el llenguatge més experiencial de les xarxes socials”, apunta la cònsol major, Olga Molné.
L’aposta omnicanal es completa amb la pantalla tàctil instal·lada a l’oficina de Turisme que, tal com explica el conseller Josep Maria Garrallà, “permet consultar la web i tenir una descripció acurada de cada proposta per gaudir al màxim de l’experiència”.
Com a parròquia de muntanya, la web dona una àmplia informació sobre els itineraris que s’hi poden fer incloent-hi els tracks. També conté un apartat específic a les activitats amb infants, atenent el nombrós públic familiar que acull la parròquia. “En aquesta primera fase hem introduït tota l’oferta de muntanya, esportiva, cultural i lúdica; ara estem treballant en un apartat de gastronomia, cicloturisme i comerç que publicarem en breu”, assegura el conseller. També s’ha activat el canal d’Instragram @visitlamassana, amb l’objectiu de difondre l’oferta d’una forma atractiva i visual. “Volem que el públic tingui ganes de provar les experiències que proposem”, explica Garrallà.
Activació de la licitació electrònica
El comú de la Massana ha posat en marxa aquest any la plataforma de licitació electrònica. El conseller de Finances, Jordi Areny, ha contextualitzat la iniciativa dins del pla de transformació digital en què treballa la Massana. “Permet guanyar en eficàcia i transparència, a més de facilitar la concurrència.” L’arrencada en període de prova de la plataforma, en la qual s’han donat d’alta 150 empreses, ha permès tancar una dotzena de compres. La cap de compres, Natalie Riba, ha afegit altres avantatges que suposa la digitalització, des de la comoditat en la tramitació a l’eliminació de desplaçaments, a més de l’eficiència en la gestió, ja que hi ha integrats tots els processos. La plataforma és objecte de canvis des del setembre passat per adaptar-la als requisits de la nova Llei de contractació pública. La licitació electrònica comporta que els participants en els processos de contractació comunal ho facin a través de la web www.lamassa na.ad. Abans d’implantar-la, el comú va realitzar una trobada informativa amb tots els proveïdors.
transformacio-digital-2022
Montse Font: “Busquem la millora contínua de l'experiència del nostre client”
transformacio-digital-2022
Xavier Herver: “L'administració electrònica ens permet anar tots a l'una”
transformacio-digital-2022
Pilar Escaler: “La digitalització canvia 180 graus la manera de relacionar-nos”
transformacio-digital-2022
Javier Planelles: “Hem d'usar la tecnologia sense oblidar que la nostra raó de ser és el client”
transformacio-digital-2022
Jordi Eslava: “Seguirem digitalitzant els processos que ens permetin guanyar eficiència”
transformacio-digital-2022
Lluís Hernández: “Complir la protecció de dades aportarà valor afegit a les empreses”
transformacio-digital-2022
Enric Martí: “La gestió i anàlisi de les dades és la base de les decisions empresarials”
transformacio-digital-2022
Manel Orobitg: “Si l'empresa no és eficient no serà competitiva i morirà”
transformacio-digital-2022
Àngel Alonso: “El programa de fidelització juga un paper clau en l'estratègia”
transformacio-digital-2022
Laly Sánchez: “Si les persones no l'acompanyen, la transformació es queda al calaix”
transformacio-digital-2022
Jacques Gascuel: “La seguretat dels serveis de missatgeria és insuficient”
transformacio-digital-2022
Andreu Tomàs: "Digitalització i ciberseguretat són una inversió, no un cost"
transformacio-digital-2022
Pere Vandellós: “El teletreball es basa en el binomi de confiança i responsabilitat ”